Wednesday, July 8, 2015

why ?where are you?

   why i am love her?  I dont know the answer! i am just know i just like her 
   
  what is wrogn with me? i dont't know 

  i just like her.  what is my love? i know i just love her beautiful face and figure.there is no use to do it !

  The time will destory everything. do you think so  i think only the heart is always be there. Maybe qiqi you are right, I so lose in the life. I have never to face the girl.only  say fuck. i have never to do so !

Maybe i have change myself , to adapter the life. I love the girl is your young. not now you . so  I must to face the question. I always to love you . but i have no chanse to love you . because the life is so cool to me . beacuse the life face me so bad! 

 我喜欢的是年轻的时候的你,现在的我们都已经长大了。你有你的生活,我也有我的小圈子。现在的生活就像是自己的未来的梦想的开始。

 是的。自己的露才刚刚的开始。不是别人想做什么,就可以做什么的。跟着别人的脚步走路,你永远也不会超越它的。因为,你永远没有超越her bravy.  you are a lose in her eyes. 是的,我的生活因为有你,而改变了,你改变了我,却消失在的我的声明里面了。没有你的生活,一开始我也是很迷茫的。甚至自暴自弃,你也不会不会知道我做的梦吧。呵呵,是的说就是如此的爱说谎,总在自己以为 离你很近的时候,却被你抛弃了。是的,很庆幸自己的大无畏的精神。从你的嘴里早早的知道了答案。因为,自己骨子里面的软弱,让自己一直不敢证实自己的内心,总以为 逃避是的最好的办法,但是有的时候 生活给自己狠狠地一巴掌,让自己知道了 钱难挣  屎难吃!

    

No comments:

Post a Comment