Wednesday, July 29, 2015

年轻的时候 基本靠手



    是的,年轻的时候,我基本靠手了。因为,自己根本就没有能力,去养活一个女孩子。这个世界就是这样的,如果,你没有本事的话。你根本就得不到自己的真爱。如果,没有house and car. how mang girl will merry to you?  So  when we come out from university. what do you have? So you just use hand to reslove the qestion(Sex).    
    When we have the car, we have th e house. We love a girl. but we  just use hand to  face the girl! Because you are so old, you can't make love with your girlfriend. Her si so young that you can't satify her . So you just use your hand. or maybe you can use cucumber.

 我真的看不懂这个世界了! 在中国, 如果你没有背景,你的起跑线就是不一样的。因为,你已经输在起跑线上了。所以,你什么也做不了的。你唯一可以做的就是 努力的向前拼搏。因为 我们的起点不一样。有的人,生来有就谈恋爱的资本。我似乎太在乎这个了吧, 当然我并不否认,有的女孩子跟你在一起并不只是因为钱。但是,我觉的这个世界上《蜗居》《奋斗》中的女孩真的没有了。如果,你遇到了,那么请珍惜吧!
   

No comments:

Post a Comment